چرا دروغ

چرا دروغ...


امروز اعتراف میکنم...

دوستت دارم...

همه میگن قیدتو بزنم،اما نمیزنم...


آره شاید هیچ وقت مال من نشی،

اما میخوام که دوست داشته باشم


همه میگن فراموشش کن،منم میگم نمیتونم...

نمیخوام فراموشت کنم...

اشکال نداره،زجر میکشم اما تو دلم نگه میدارمت...


این همه مدت با نداشتنت عاشقت موندم...

شماهایی که میگید لیاقتت بیشتر از اینه،

من حرف از لیاقت نمیزنم

حرف من عشقه،عشق...

چیزی که همتون فکر میکنید تجربه اش کردید،

اما فقط فکر میکنید!

عشقم...

حرف آخر...

از همه چیزم به خاطرت گذشتم

غرورم

شخصیتم

دوستام

الانم فقط زندگیم مونده،از اونم میگذرم بخاطرت

هیچ یک را نفهمیدی،اما مهم نیست


من از اینا نگذشتم که بیای سمتم

گذشتم چون وظیفه عاشقه که

به خاطره عشقش از همه چیز بگذره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393 ا 16:57 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.